Tuesday 17 April 2012

SMS AIDIL kepada anaknya tidak di balas


Akhirnya, penjelasan dari pihak Aidil Zafuan diterima setelah dia lama mendiamkan diri sejak beberapa kemelut rumah tangganya diceritakan oleh isterinya, Rita Rudaini.

Menurut penjelasan Rita, Aidil sudah lama tidak pulang ke rumah untuk menjengkuk anak-anak dan jika perceraian berlaku terhadap mereka, Rita akan pastikan hak penjagaan akan dapat kepadanya.

Apbila diajukan soalan kepada bekas pemain Negeri Sembilan ini, dia menyangkal dakwaan yang dibuat oleh isterinya itu. Aidil memberitahu bahawa dia bukan manusia yang kejam sehingga tergamak melakukan perkara tersebut terhadap anak-anaknya sendiri, malah Aidil turut memberitahu bahawa dia masih berhubung dengan anak-anak melalui pesanan ringkas (sms), namun tidak pernah dibalas.

Aidil yang kini beraksi dengan pasukan ATM (Angkatan Tentera Malaysia) dalam saingan Liga Malaysia turut memberitahu bahawa dia telah menfailkan perceraian terhadap Rita melalui peguamnya dan telah diserahkan segala urusan kepada pihak peguam untuk tindakan selanjutnya.

"Memang saya ada failkan perceraian terhadap dia (Rita) melalui peguam di Petaling Jaya dan Rita meminta dipercepatkan perkara tersebut. Saya serahkan kepada peguam mengenai urusan selanjutnya," katanya kepada Berita Harian.

No comments:

Post a Comment