Wednesday 25 April 2012

MEGAN FOX mengandung


Pelakon terkenal dengan filem "Transformers", Megan Fox disahkan mengandung anak pertama bersama suami yang juga seorang pelakon dalam rancangan bersiri terkenal "Desperate Housewives", Brian Austin Green yang berusia 38 tahun.

Fox yang sebelum ini pernah menyatakan hasrat untuk mempunyai anak sendiri memberitahu bahawa dia inginkan dua orang anak dan mungkin tiga orang kesemuanya.
"Saya inginkan sekurang-kurangnya 2 orang dan tidak kisah jika memiliki 3 orang anak bagi masa akan datang. Saya suka perasaan bergelar ibu kepada anak-anak sendiri."

Walau bagaimanapun, anak yang bakal dilahirkan nanti merupakan anak kedua bagi Green yang mana dia mempunyai seorang anak yang kini berusia 10 tahun hasil perkahwinannya sebelum ini.

Pasangan bahagia ini mula berkenalan di set penggambaran dalam rancangan televisyen komedi "Hope And Faith" pada tahun 2004, dan mengharungi hubungan yang naik turun sebelum ini sehinggalah mereka mengambil keputusan untuk mengikat tali perkahwinan pada tahun 2010.

Dalam pada itu, aktres berusia 25 tahun ini akan muncul dalam filem terbarunya "Friends With Kids" yang dijangka akan berada di pasaran Amerika Syarikat sekitar bulan September tahun ini, manakala untuk tayangan di Malaysia dan Singapura masih belum diketahui.

No comments:

Post a Comment