Wednesday 18 April 2012

AMY terima JOHAN AS'ARI sebagai menantu

Beberapa bulan lalu, hubungan Johan As'ari dan Nabila Huda dikatakan semakin intim selepas berlakon bersama dalam drama bersiri Pelangi Kasih, dan semenjak itu hubungan mereka sering menjadi bahan spekulasi oleh orang ramai.

Dipetik dari laman mStar, vokalis kumpulan rock Search, Amy atau nama sebenarnya Suhaimi Abdul Rahman, berkata beliau akan menerima Johan Arrif As'ari sekiranya pelakon tersebut ditakdirkan menjadi menantunya.
Malah penyanyi itu juga tidak pernah menghalang anaknya, Nabila Huda untuk berkawan dengan sesiapa sahaja, asalkan individu tersebut dapat membahagiakan anaknya.

"Saya bukannya seorang ayah yang konservatif dan saya tidak akan menghalang anak saya untuk berkawan dengan sesiapa sahaja.
"Begitu juga dengan Johan, sekiranya Nabila ingin menjadikannya sebagai bakal suami pada masa akan datang, saya terima. Yang penting Nabila bahagia dengan kehidupannya itu," katanya lagi.

Walaubagai manapun, sehingga kini kedua-dua mereka menafikan khabar angin tersebut dan menyatakan perhubungan mereka tidak lebih sekadar teman rapat. Malah Amy juga berpendapat bahawa hubungan kedua-dua pelakon ini tidak lebih dari kawan biasa.

"Saya tahu bagaimana cara Nabila melayani seorang kekasih. Tetapi berdasarkan apa yang saya lihat mereka tidak lebih daripada kawan biasa.
Ianya lebih jelas apabila Amy, bersama dengan keluarga dan Johan pergi bercuti di Jepun pada Mac lalu, di mana kedua-dua pasangan tersebut tidak menunjukkan seperti pasangan bercinta.

No comments:

Post a Comment