Thursday 26 April 2012

RAPPER kena tangkap hisap dadah



Rapper terkenal, Wiz Khalifa telah ditangkap oleh pihak polis Sabtu lalu selepas pelanggan yang menginap di hotel Nashville dimana Wiz Khalifa menginap, mengadu kerana terhidu bau kuat dadah jenis marijuana.

Dipetik daripada E!Online, bakal suami model Amber Rose sememangnya tidak berahsia tentang dirinya menyukai ganja, namun apabila pihak berkuasa melakukan pemeriksaan terhadap bilik Wiz Khalifa, dia dikatakan telah membuang marijuana tersebut.

Menurut pihak polis Tennessean, polis memberitahu bilik yang diduduki Khalifa atau nama sebenarnya Cameron Thomaz berbau marijuana, dan polis yang membuat pemeriksaan terhadap bilik tersebut melihat penyanyi berusia 24 tahun itu membuang marijuana ke luar tingkap.

Khalifa dan rakannya Lonnie Howard berusia 27 tahun kemudiannya ditanya samada mereka masih mempunyai marijuana dalam simpanan mereka, namun kedua-dua mereka menafikan. Apabila polis membuat pemeriksaan lanjut, polis telah menjumpai marijuana pada Howard.

Howard dan Khalifa akhirnya mengakui mempunyai marijuana, terutamanya selepas Khalifa memuat naik gambar marijuana di Instagram pada hari sama.
Khalifa dan Howard kini perlu hadir ke mahkamah Davidson Country pada 14 Mei untuk mendengar pertuduhan.

No comments:

Post a Comment