Tuesday 10 April 2012

BRUNO MARS GAY ?



Adakah Bruno Mars seorang homoseksual?
Baru-baru ini, dunia hiburan Hollywood kecoh sebentar dengan gosip yang menyatakan bahawa Bruno Mars adalah seorang homoseksual.

Artikel yang dikeluarkan oleh CNN iReport menyatakan bahawa penyanyi yang popular dengan lagu "It Will Rain" dan "Grenade" telah mengakui bahawa dirinya adalah seorang homoseksual melalui temu bual dengan sebuah stesen radio di Chicago.

Nama penyanyi itu juga mula menjadi topik trending di laman sosial Twitter selepas CNN iReport mengeluarkan cerita dengan tajuk "Artis Pop popular Bruno Mars mengakui dirinya adalah homoseksual".
Rata-rata peminat terkejut dengan berita ini dan pelbagai reaksi muncul, "Bruno Mars adalah gay? Adakah ini benar? Jika betul saya terkejut."

Terdapat juga yang menyangkal gosip ini dan menulis secara sinis; "Bruno Mars adalah gay", seriuskah? Saya juga boleh menulis artikel mengatakan bahawa Micheal Jackson masih hidup dan berkongsi rumah dengan Elvis Presley."

Laman GossipCop telah menyatakan bahawa media kedua yang tidak dikenali telah menghebohkan mengenai cerita tersebut, dan mereka juga mengatakan bahawa "penyanyi tersebut telah mengakui statusnya melalui temu bual di sebuah stesen radio di Chicago" dan dia cuma menggunakan alasan April Fool's Day sebagai ujian, apabila hakikatnya adalah benar.

Menurut Mars,"Perkiraan masa adalah tidak sesuai. Saya tidak menyedari bahawa ianya April Fool's Day, tetapi saya telah dimaklumkan mengenai ini dah saya tidak mahu ianya diketahui umum."
Walaubagaimanapun, seperti kebanyakan gosip, wakil Bruno Mars telah memberi kenyataan bahawa laporan mengenai Mars adalah tidak berasas dan tidak benar sama sekali.
Oleh itu peminat-peminat Bruno Mars, terutamanya kaum wanita bolehlah menarik lafas lega kerana penyanyi popular dengan lagu romantis ini bukanlah seorang homoseksual.

No comments:

Post a Comment