Thursday 19 April 2012

Kejutan istimewa buat ZIZAN



ZIZAN RAZAK telah mendapat kejutan oleh para peminatnya sempena meraikan majlis hari jadi ke 28 beliau yang berlangsung di Bora Ombak, Ampang. Kejutan itu telah dirancang oleh PA ZIZAN sendiri, juga warga ZIZAN FC. Majlis turut dihadiri oleh bapa dan ibu ZIZAN serta para artis di bawah naungan syarikat beliau WIRA FAME SDN BHD iaitu KAKA dan JOHAN ASA'ARI.


ZIZAN berasa amat terharu dengan kejutan yang dibuat dan menganggap ini sebagai pemangkin semangat untuk beliau terus berjaya dalam bidang seni tanah air. ZIZAN berkata "Saya amat terharu dengan kejutan pada hari ini. Saya menyifatkan kejayaan yang saya perolehi sekarang adalah hasil daripada sokongan daripada peminat setia, juga ibu bapa saya".


"Kejayaan saya ini juga banyak disokong oleh Marina Juki yang juga rakan kongsi dalam Syarikat Wire Fame Sdn Bhd. ini dimana dia telah banyak membantu dalam melancarkan kerjaya seni saya.
Dia juga berharap dapat menjalankan aktiviti riadah bersama kelab peminatnya pada masa akan datang.


Bagi perkembangan terbaru, ZIZAN sedang menjalani penggambaran filem TOKAN arahan GHAZ ABU BAKAR selain sibuk dengan rancangan kuiz komedi yang tidak asing lagi, Super Spontan.



No comments:

Post a Comment