Wednesday 14 March 2012

ZARINA tidak kisah jadi isteri kedua

Artis yang sering dicop 'cakap lepas' dan tidak lekang dengan cerita panas, Zarina Anjoulie Lavocah ingin segera mendirikan rumah tangga bagi mengelak dirinya terus dikaitkan dengan kontroversi yang selama ini mengaibkan diri serta keluarganya.

Dipetik daripada myMetro, Zarina berharap selepas melangsungkan perkahwinannya nanti, hidupnya akan lebih aman dan sekaligus menamatkan segala tohmahan yang dilemparkan kepadanya selama ini.
"Saya ingin cepat bernikah kerana itulah jalan terbaik. Saya harap dengan keputusan ini, saya tidak akan lagi dikaitkan dengan kontroversi yang boleh mengaibkan saya.

"Jika selepas bergelar isteri masih ada yang ingin bercerita buruk tentang saya terutamanya berkaitan dengan mana-mana lelaki, saya tidak tahu hendak kata apa lagi," kata Zarina.
Aktres seksi berusia 25 tahun ini turut mengakui bakal melangsungkan perkahwinan dengan suami orang dan akan bermadu tetapi enggan mendedahkan identitinya bagi mengelak daripada menjadi bahan fitnah mereka yang tidak berpuas hati dengannya.

"Walaupun benar dia suami orang, sekurang-kurangnya kami membuat keputusan yang betul. Lebih baik saya menjadi isteri kedua, ketiga mahu pun keempat. Asalkan apa yang kami lakukan kelak halal di sisi agama.
"Dibandingkan dengan orang bujang bercinta sakan sehingga melakukan perkara di luar batasan, lebih besar dosanya. Keputusan yang diambil ini sepatutnya mendapat restu ramai dan doakan yang baik-baik sahaja buat kami berdua," ujarnya lagi.

Zarina turut memberitahu bakal suaminya itu telah memberi kebenaran untuk dirinya terus bergiat dalam bidang seni dan peragaan selepas berkahwin nanti.

1 comment: