Sunday 11 March 2012

MELIA AMELIA MAHU SAMAN

Berita yang menggemparkan industri hiburan tanah air pada Februari lalu apabila sebuah blog gosip hiburan tanah air iaitu rotikaya.com telah mengeluarkan satu artikel berkaitan dengan sebuah video adegan separuh lucah seorang artis tempatan yang baru meningkat naik iaitu MELIA AMELIA.

Blog tersebut menyatakan sama ada betul atau tidak video tersebut milik Amelia dengan meletakkan tanda soal dipenghujung tajuknya dengan niat inginkan penjelasan daripada Amelia sendiri bagi menyatakan YA atau TIDAK bahawa video itu benar benar milik koleksi peribadinya.Video ala-ala lucah ini dikatakan telah didapati daripada seorang aktor terkenal tanah air..ermm..SIAPAKAH BELIAU? BAGAIMANA VIDEO ITU BOLEH BERADA DI DALAM SIMPANAN BELIAU? Semua ini masih lagi di dalam tanda tanya.

Namun, daripada sumber yang boleh dipercayai ada mengatakan bahawa video ini bukan pernah diolah atau di 'superimpose' seperti yang diperjelaskan. Ianya adalah salinan asli dan tulen. Sekiranya video ini adalah tidak benar sama sekali memperlihatkan  Amelia sebagai pelakonnya, beliau tidak perlu merasa takut. Amelia bisa berkeras untuk menegakkan maruah dirinya.

Walau bagaimana pun, Amelia sendiri telah membuat laporan di SKMM. Biarkan pihak SKMM menjalankan siasatan diatas kesahihan video ala-ala lucah ini. Jika ianya ternyata benar, pasti ada seseorang yang bertangggungjawab di atas penyebaran tidak berasas ini. Sama sama kita nantikan keputusan siasatan dari SKMM.

No comments:

Post a Comment