Thursday 7 June 2012

Tanya dulu baru boleh cakap-ZIZAN RAZAK



Nama Zizan Razak atau lebih dikenali sebagai Zizan Raja Lawak bukanlah satu nama asing dalam industri hiburan tempatan. Berjaya mengecapi populariti selepas menyertai pertandingan "Raja Lawak" dan kini baru sahaja dinobatkan sebagai juara dalam program televisyen "Super Spontan", ada khabar angin yang mengatakan Zizan sudah mula besar kepala atau memilih bulu dalam menjayakan sesuatu perkara.

"Saya tidak tahu pula ada yang berkata begitu kerana buat masa ini, saya akan menapis segala tawaran yang diterima terlebih dahulu. Jika tidak sesuai, pengurus saya akan memberitahu sendiri sekiranya jadi atau sebaliknya.

"Mungkin orang yang berkata-kata ini tidak berjumpa dengan saya sendiri dan beranggapan bayaran saya mahal, besar kepala dan hanya tahu memilih saja.
"Tanya dulu, baru boleh bercakap," ujar Zizan ketika ditemui di majlis pelancaran minuman tenaga Drive M7 baru-baru ini.

Dilihat dengan jadualnya yang padat dengan pelbagai perkara, Zizan yang membawa pulang hadiah wang tunai bernilai RM100,000 beserta kereta Toyota Camry dalam "Super Spontan" turut sempat berkongsi bagaimana dia mengekalkan stamina terutama sekali ketika terlibat dengan program televisyen tersebut.

"Ketika pertandingan akhir, saya telah menghabiskan tiga tin minuman tenaga Drive M7 ini. Ini kerana air ini betul-betul memberikan kita tenaga untuk meneruskan kegiatan harian terutama sekali ketika tidak cukup tidur atau kerja lebih masa. Saya seringkali mengamalkannya," jelasnya.

Dalam perkembangan lain, pelakon dan pengacara berusia 28 tahun ini bakal muncul dengan filem terbaru terbitan Excellent Pictures berjudul "Mael Lambong". Filem gandingan bersama Juliana Evans dan Taiyuddin Bakar dan diarahkan oleh Ahmad Idham bakal menemui peminat di pawagam berdekatan pada 21 Jun akan datang.

No comments:

Post a Comment