Thursday 21 June 2012

JOHNNY DEPP berpisah dengan VANESSA PARADIS



Selepas bermain teka-teki dengan media tentang status hubungan mereka yang hangat diperkatakan sejak Januari tahun ini, akhirnya pasangan selebriti Hollywood terkenal, Johnny Depp dan Vanessa Paradis telah disahkan berpisah selepas 14 tahun bersama.

Ia telah disahkan oleh jurucakap Depp dalam satu kenyataan kepada Entertainment Tonight, semalam.
"Mereka telah membuat keputusan bersama untuk berpisah. Sila hormati privasi mereka terutama sekali privasi anak-anak mereka."

Sebelum ini People melaporkan hubungan pasangan ini mula berantakan selepas mereka berpindah bersama dua anak mereka, Lily-Rose, 13, dan Jack, 10, dari Perancis ke Los Angeles. Malah mereka dikatakan tinggal di hotel yang berbeza walaupun berada di Bandar yang sama.

Paradis, 39, turut dilihat tidak menghadiri majlis hari lahir ke-10 anak lelakinya itu yang dianjurkan oleh bintang "Pirates Of The Caribbean" di Los Angeles, April lalu.

Sebelum ini Depp, 49, telah menafikan khabar angin yang melanda hubungan mereka.
"Berita tersebut tidak benar. Sudah pasti tidak benar. Tidak kira apa yang saya katakan, orang akan memikirkan sebaliknya."

Khabar angin turut melanda Depp yang dikatakan mempunyai hubungan dengan aktres gandingannya dalam filem "The Rum Diary". Amber Heard pada April lalu. Heard turut dilihat menaiki kapal terbang persendirian Depp di Las Vegas untuk promosi filem aktor tersebut, "Dark Shadows".

Berita kecurangan Depp mula timbul ketika mereka menjalani penggambaran "The Rum Diary" di Puerto Rico pada tahun 2009. Heard dikatakan telah menari dengan gaya menggoda untuk Depp ketika di set penggambaran filem yang berdasarkan daripada buku Hunter S. Thompson.

Depp dan Paradis mula tampil bersama pada tahun 1998. Kisah romantik mereka bermula pada Jun tahun yang sama selepas Depp melihat penyanyi dan aktres berasal dari Perancis duduk bersama beberapa teman di sebuah bar di Hotel Costes, Paris, lalu menegurnya dan bersembang selama dua jam.

No comments:

Post a Comment