Thursday 7 June 2012

ERIC mengisi kekosongan hidup saya-NURUL



Selepas menjadi ibu tunggal lebih lima tahun, penyanyi Nurul Huda Abdul Wahab akhirnya menamatkan zaman jandanya apabila sah bergelar isteri untuk kali kedua selepas selamat diijabkabulkan dengan seorang duda dari Perancis Eric Daniel Depp, 47, dalam majlis yang diadakan di Duchess Place di sini semalam
.
Dipetik daripada Harian Metro, pasangan itu menjadi menjadi pasangan suami isteri dengan sekali lafaz oleh Eric di depan Penolong Pendaftar Perkahwinan, Perceraian Dan Rujuk Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), Azizan Othman, pada pukul 12.20 tengah hari berwalikan abang Nurul sendiri, Mohamad Rizal Abdul Wahab.

"Alhamdulillah, apa yang saya impikan bersama Eric akhirnya menjadi kenyataan," ujar Nurul Huda.
Menurut Nurul, kehadiran Eric di dalam hidupnya, mengisi kekosongan hidup selepas lebih lima tahun hidup bersendirian.

"Keikhlasan Eric menerima saya dan anak saya (Ayu Nazirah,14) sangat-sangat saya syukuri," katanya lagi.
Nurul yang tampil anggun dengan busana putih dan hitam rekaan Rizman Ruzaini menerima mas kahwin RM80 dan wang hantaran 5000 Euro iaitu kira-kira RM20,000, beserta empat dulang hantaran lagi daripada pihak lelaki.

Sementara itu, si suami yang merupakan seorang perunding kesihatan di sebuah syarikat nutrisi antarabangsa menyifatkan Nurul merupakan seorang wanita yang bukan hanya isteri buatnya sebaliknya sahabat.
"Pertemuan kami terjadi di majlis rumah terbuka hari raya, Zahidah Rafik pada September 2010. Sejak mengenali Nurul, saya mulai faham budaya Melayu dan sekarang saya sedang mempelajari bahasa Malaysia," kata Eric yang segak mengenakan sut rekaan Bon Zainal.

Majlis bersejarah bagi pasangan tersebut turut dihadiri rakan seperjuangan Nurul termasuklah Zahida Rafik, Ning Baizura, Amy Mastura, Maznah Zulkifli, Jehan Miskin dan guru vokalis Siti hajar Ismail.

No comments:

Post a Comment