Wednesday 20 June 2012

MAEL LAMBONG beraksi di layar perak


MAEL LAMBONG hasil cetusan idea JOZAN yang popular dalam maharajalawak tahun lalu kini di angkat ke layar perak dengan mengekalkan pelakon dan pemilik watak tersebut iaitu ZIZAN RAZAK serta masih mengekalkan watak sebagai seorang penarik kereta yang berjaya di kuala lumpur.

Dalam filem ini juga membolehkan kita tahu asal usul MAEL LAMBONG dan bagaimana sifat yang ada pada MAEL dapat mengubah kehidupannya.

Bagi ZIZAN beliau begitu teruja dan berterima kasih kepada AHMAD IDHAM kerana membawa watak MAEL LAMBONG ini ke layar perak.

ZIZAN turut mengucapkan terima kasih kepada kawan baiknya JOHAN yang membantu dalam penghasilan idea bagi watak MAEL LAMBONG ini ketika pertandingan maharajalawak yang lalu dan tidak menyangka populariti MAEL LAMBONG begitu tinggi dan mendapat sambutan daripada peminat-peminatnya.


Para pelakon yang turut menjayakan filem ini terdiri daripada  Juliana Evans, Sallehuddin Abu Bakar dan Shenthy Feliziana,filem ini sudah menemui penonton di pawangam berdekatan anda.

#Kalau ada MAEL LAMBONG 2 minta tuan pengarah masukan watak AH-CHAI sekali pasti mendapat sambutan yang memberangsangkan dan lagi bertambah lawak....

No comments:

Post a Comment