Monday 11 June 2012

"Saya nak semua orang tahu warna sebenar NEELOFA"-ANZALNA



Selepas kisah Tasha Shilla meluahkan isi hatinya yang kecewa dengan bekas juara Dewi Remaja 2010, Neelofa, kini bekas peserta pertandingan Dewi Remaja dan juga pelakon, Anzalna turut tampil menceritakan perangai sebenar aktres dan pengacara tersebut menerusi sisipan hiburan Berita Minggu, BiPop.

Pemilik nama sebenar Nur Anzalna Nasir ini memberitahu aktres "Azura 2012" ini pernah menghiris perasaannya satu ketika dahulu sebaik sahaja pertandingan Dewi Remaja berakhir.

"Walaupun saya hanya menjadi finalis dan tidak memenangi sebarang tempat dalam pertandingan tersebut, Lofa tetap tidak berpuas hati dengan saya. Menerusi laman sosial Facebook milik keluarganya, Lofa menghina keluarga saya dengan perkataan tak elok.

"Semua pengikut saya di Facebook tahu Lofa menghina keluarga saya. Dia juga telah mewujudkan akaun 'Kami Benci Anzalna'. Saya juga turut menerima ugutan daripadanya sekiranya memenangi pertandingan Dewi Remaja. Bagi saya, walaupun perkara tersebut sudah lama berlalu, apabila saya membaca pendedahan Tasha, saya dapat rasakan apa yang dilaluinya kerana sudah terlebih dahulu merasainya," ujar pelakon yang berasal dari Pulau Pinang ini.


Anzalna turut mendakwa Lofa seringkali bercerita buruk tentang dirinya seolah-olah ingin menjatuhkan kariernya.

"Terus-terang, apa yang dilakukan Lofa amat menghiris perasaan saya. Saya nak semua orang tahu warna sebenar diri Lofa. Ramai artis senior yang bercerita kepada saya, seolah-olah Lofa tidak berpuas hati dengan saya.

"Sebelum ini ramai wartawan bertanya, tapi saya tidak cerita apa-apa kerana takut dilabel bermulut jahat. Namun selepas pendedahan Tasha, barulah saya ada kekuatan untuk bercerita," jelasnya yang berkata apa yang diceritakannya ini adalah fakta dan bukan fitnah.

Sebelum ini, aktres drama bersiri "Gemilang", Tasha Shilla meluahkan rasa kesal dan kecewa dengan tindakan pengacara "Nona" itu yang mempertikaikan kemenangannya di Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH).

Sementara itu dipetik daripada sebuah blog hiburan tempatan, Neelofa dilaporkan ingin menyelesaikan situasi ini menerusi saluran rasmi dan sempat meluahkan isi hatinya melalui akaun Twitter miliknya bahawa dakwaan Anzalna adalah bertujuan untuk menjatuhkannya.

"Nothing in this dunia is in our hands that Allah cannot take from us and so jangan fikir memfitnah dan menjatuhkan orang lain dalam surat khabar. I know where I stand and as for the truth, I will do it the official way."

No comments:

Post a Comment