Thursday 29 December 2011

10 selebriti seksi indonesia 2011

Persaingan dunia hiburan di indonesia sangat sengit,ramai selebriti menjaga penampilan mereka yang cantik jadi lebih cantik lagi dan ada sebilangan nya tampil dengan imej seksi.di petik oleh kapanlagi.berikut merupakan selebriti yang di anggap paling seksi 2011.

1. JULIA PEREZ - penyayi dangdut yang cukup di kenali dengan imej seksi nya.pakaian seksi sudah menjadi pakaian harian nya.









2.MAGDALENA - beliau tidak pernah berniat untuk berpakaian seksi,hanya di sebabkan watak french maid yang dilakonkan nya dalam drama KAKEK-KAKEK NARSIS membuatkn beliau di anggap seksi oleh masyarakat di negara tersebut.













3.CHANTAL DELLA CONCETTA- membuat kejutan ramai dengan pose seksinya dalam majalah FHM telah menjadikan gadis dari Anchor news ini di labelkan seksi. 














4.DEWI PERSSIK- di kenali sebagai Depe yang lebih popular sebagai pelakon daripada penyayi dangdut ,beliau   tidak ragu-ragu untuk berbikini dalam filem PACAR HANTU PERAWAN.








5.NIKITA MARZANI- penyebaran gambar topless beliau di internet oleh pihak yang tidak di ketahui telah menjadi isu di negara itu,namun beliau tidak berasa bimbang mungkin di sebabkan pakaian seksi merupakan pakaian seharian nya.













6.AGNI PRATISTHA- beliau mahu masyarakat menaggapnya sebagai puteri indonesia dengan ber "pose" seksi dalam ELLE magazine.









7.NADILA ERNESTA-bersuka ria di parti adalah biasa tapi bersuka dengan berbikini dan mengenakan topi polis hanya nadila sahaja yang boleh melakukan nya.














8.PEVITA E PEARCE-pelakon LOST IN LOVE ini selalu di kenali dengan imej "sweet girl".tanpa di sedari  gambar peribadinya dengan teman lelaki nya telah menjadi buah mulut oleh masyarakat,mereka menyedari  bahawa pevita sudah mencecah dewasa dan menimbulkan aura seksinya.












9.SHIELA MARCIA JOSEPH- ibu satu anak ini melekat dengan imej "bad girl" dengan gaya gadis rock & roll nya.beliau boleh dikatakan "she's sexy in her own style. 








10.SYAHRINI-beliau di anggap sebagai victoria & kim wanna be,kerana kebanyakkan pakaian,perhiasan dan gaya nya insipirasi daripada victoria beckham & kim kardashian  

No comments:

Post a Comment