Wednesday 23 May 2012

SAM & YANA JADI K-POP


Filem terbaru terbitan produksi baru PENCIL PICTURES bertajuk AKU ADA KAU ADA filem pertama arahan RAHILA ALI dan  lakonan pelakon popular SHAHIEZY SAM,YANA SHAMSUDIN & KAMAL ADLI di katakan sebagai filem ala-ala K-POP edisi malaysia ini,kerana filem ini 100% berlakon di negara KOREA.

Dalam filem ini kita boleh melihat aksi SAM menari dan menyanyi kerana ianya merupakan sebuah filem romantik muzikal.AKU ADA KAU ADA ini mengisahkan TINA (yana) telah berpindah ke kolej yang baru dan berjumpa kawan lamanya iaitu NORDIN (sam).NORDIN sangat takut kepada TINA kerana TINA selalu membuli beliau dan pada masa yang sama NORDIN jatuh cinta kepada TINA dan ingin meluahkan perasaan cinta nya kepada TINA.pada masa yang sama AZIZ rakan kelas NORDIN turut menyukai TINA.Pelbagai pekara yang lucu terjadi dalam perebutan TINA antara AZIZ dan NORDIN.

ANGAH rajalawak turut berlakon bersama dan memegang watak sebagai pensyarah di kolej tersebut serta filem ini turut memperkenalkan dua pelakon baru iaitu WANNA ALI dan SUFIAN ALI yang merupakan adik kepada pengarah filem ini.

Sama-sama kita saksikan kehebatan SAM & YANA menari,menyanyi bersama-sama dan melihat keindahan negara KOREA dalam filem AKU ADA KAU ADA di pawangam berhampiran anda pada 24 MEI ini.

#penambahan sikit kalau citer ini di tambah dengan dialog-dialog korea serta mengunakan pelakon korea sikit mesti lagi mantap dan menarik.lepas ini mintak pengarah buat kat negara lain pulak dekat india ke..buat ala-ala bollywood.....

GAMBAR SEKITAR PRA TONTON FILEM INI 








2 comments:

  1. macam best jeea...nk tgk laaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. can't wait to see this movie ;D
    arh!!!!!!! HAHA excited !

    ReplyDelete