Thursday 24 May 2012

FILEM G.I JOE di tangguh tayangan



 Filem yang paling ditunggu-tunggu oleh penonton di seluruh dunia iaitu "G.I Joe Retaliation" yang dijadualkan akan menemui penonton pada 21 Jun 2012 di Malaysia, Singapura dan 29 June 2012 di seluruh dunia telah ditunda oleh pihak pengedar iaitu United International Pictures ke tahun depan iaitu pada 29 Mac 2013.

Menurut laporan dari Comingsoon, punca penangguhan filem itu adalah kerana ianya kini sedang dalam proses penukaran ke versi 3D.

"Sejak penggunaan format 3D di dalam filem, ianya jelas sekali diterima dengan baik oleh para penonton di seluruh dunia, oleh itu pihak kami dengan kerjasama Paramount Pictures telah pun memutuskan untuk memberi peluang kepada para penonton untuk menikmati filem tersebut dengan lebih baik dengan bantuan 3D," jelas Brian Godlner, Presiden dan CEO Hasbro dalam satu kenyataan rasmi yang dikeluarkannya.

Tarikh baru yang diumumkan itu akan ditayangkan adalah serentak dengan filem yang diadaptasi daripada novel "Stephenie Meyer" oleh Andrew Niccol iaitu "Host".

No comments:

Post a Comment