Monday 28 May 2012

Akhirnya sah konsert LADY GAGA dibatalkan di indonesia



Sejak berita tentangan dari persatuan Islam terhadap konsert Lady Gaga menjadi isu hangat di Indonesia, pihak penganjur Big Daddy telah berusaha sedaya upaya untuk memastikan konsert Gaga akan tetap berjalan, namun akhirnya terpaksa akur apabila Lady Gaga yang sepatutnya membuat konsert jelajah Asianya di Indonesia telah disahkan batal.

Laman KapanLagi melaporkan faktor yang membawa kepada pembatalan konsert tersebut adalah keselamatan penyanyi dan rakyat negara itu.

Berikutan itu, satu sidang media telah diadakan dimana wakil peguam Big Daddy, Minola Sebayang telah membuat pengumuman pembatalan konsert Lady Gaga di Indonesia.

"Pihak pengurusan Lady Gaga telah membatalkan konsertnya demi keselamatan Lady Gaga dan juga mereka yang bakal hadir ke konsert tersebut,"kata Minola pada sidang media yang diadakan di Nutz Culture, Senayan City, Jakarta Selatan.

Sementara itu, Presiden Big Daddy Live Concert, Michael Rusli berkata mereka menerima keputusan yang dibuat pihak pengurusan Lady Gaga pada 27 Mei 2021 untuk membatalkan konsert Gaga di Indonesia. Rusli kemudiannya menambah, pembeli tiket k

1 comment: