Tuesday 31 January 2012

10 fakta menarik tentang JUSTIN TIMBERLAKE

Berikut merupakan 10 fakta yang menarik tentang selebriti hollywood yang sangat di gemari oleh gadis-gadis iaitu JUSTIN TIMBERLAKE.


1- Justin mempunyai saat yang tidak dapat dilupakan ketika bercinta,kerana dia pernah di kantoi oleh ibunya ketika sedang berasmara dengan kekasih nya di bilik tidur ketika usia remaja.

2- Justin pernah mengakui diri nya tidak berasa selesa melakukan adegan ranjang bersama pelakon wanita MILA KUNIS untuk filem FRIENDS WITH BENEFIT.daripada melakukan nya,justin lebih suka melihatnya dalam filem porno.

3-Bau badan mungkin akan sangat mengganggu bagi sebahagian besar orang, namun ternyata lain halnya bagi Justin Timberlake. Justin terangsang dengan bau badan wanita.

4-Justin yang turut berlakon dalam filem SOCIAL NETWORK yang berceritakan tentang laman sosial facebook.namun Justin sendiri tidak mempunyai apa-apa akauna di laman sosial yang terbesar ini.Justin turut mengatakan bahawa dia sendiri tidak menyukai facebook.

5-Justin yang tidak menyukai laman sosial facebook namun berlakon dalam filem berceritakan tentang facebook sebenarnya justin merupakan salah seorang pemegang saham terbesar laman sosial MYSPACE.

6-Walaupun selalu di kelilingi oleh wanita-wanita yang cantik namun sebenarnya JUSTIN merupakan seorang yang pemalu.

7-Kebiasaan kehidupan para selebriti gemar berfoya-foya dan berparti.namun tidak bagi JUSTIN,jejaka yang berjaya dalam karier nya dari zaman remaja.JUSTIN menganggap diri nya pelik.

8-JUSTIN mengatakan bahawa PIPPA adalah wanita idola pada masa kini yang menjadi idaman jejaka di amerika dan dia sendiri mengaku menyukai adik Kate Middleton ini.

9-JUSTIN yang menyukai kartun YOGI BEAR sejak dari zaman kanak-kanak nya, mendorong beliau menjadi pengisi suara BOO BOO dalam filem YOGI BEAR

10-JUSTIN TIMBERLAKE merupakan nama besar dalam industri hiburan di HOLLYWOOD dan mempunyai gayanya yang tersendiri. oleh itu JUSTIN di senaraikan di dalam senarai MOST STYLISH MEN 0F 2011.

No comments:

Post a Comment