Sunday 26 February 2012

TAHNIAH YUSRY & LISA...selamat pengantin baru !

Persandingan mempelai dua sejoli yang sama cantik, sama padan iaitu YUSRY ABDUL HALIM & LISA SURIHANI MOHAMAD, telah berlangsung dengan penuh gilang gemilangnya di Pusat Konvesyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) malam tadi. Persandingan yang bertema kan Vintage English, namun mereka turut meyelitkan elemen ketimuran dalam majlis mereka,dengan itu menjadikan majlis persandingan mereka amat indah untuk dikenang dan mampu memukau ribuan hadirin yang hadir bagi meraikan hari bersejarah pasangan sensasi itu.

Sentuhan air tangan Pak Engku ternyata cukup enak apabila kelihatan para tetamu menikmati hidangan yang disajikan dengan penuh selera. Kredit kepada KUZIE KATERING!

Tidak ketinggalan, majlis ini juga turut diserikan dengan persembahan para artis tanah air seperti RABBANI, AIZAT, FOURTEEN & JAC mampu menghiburkan para tetamu disamping dilayarkan video-video kisah percintaan Yusry & Lisa.

Apa pun kami di PETI SURAT ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada DZMS EVENT atas kerjasama yang di berikan kepada kami :)

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT YUSRY & LISA..CEPAT-CEPAT DAPAT ANAK YE....




* PERGI KE PETI EKSKLUSIF PHOTO PERSANDINGAN YUSRI & LISA SURIHANI DI BAHAGIAN ATAS UNTUK PHOTO PENUH-

No comments:

Post a Comment