Tuesday 21 February 2012

ADNAN SEMPIT 2 LEBIH KELAKAR,LEBIH AKSI,LEBIH BERGAYA

Lebih kelakar,Lebih aksi & lebih bergaya itu yang boleh di gambarkan dalam filem sekuel ADNAN SEMPIT 2 arahan Ismail Bob Hashim dengan lakonan mantap daripada para pelakon seperti  SAM,ALONG,ANGAH,YANA,INTAN LADY YANA dan SYUK BALAS.

Ismail Bob hasim menyatakan bahawa beliau mengekalkan watak yang ada dalam filem ADNAN SEMPIT yang sebelum ini dan hanya menambah beberapa watak baru dalam filem ini."saya begitu
gementar untuk filem ADNAN SEMPIT 2 ini dan berharap para penonton dapat sambutan lebih dari yang sebelum" ujar beliau ketika di temui di majlis pra tonton filem ini di TGV sunway piramid malam tadi.

Filem ADNAN SEMPIT 2 ini mengisahkan bagaimana ADNAN (sam) berusaha untuk mengubah diri nya menjadi seorang ahli korporat sebagai syarat untuk berkahwin dengan NADIA (intan ladyana) dalam masa 30 hari.Pada masa yang sama ayah kepada nadia iaitu DATUK ITHNIN (dato' at siregar) berpakat dengan sepupu  nadia iaitu FENDI (syuk balas) untuk menghancurkan rancangan perkahwinan meraka.

Terdapat pelbagai konflik yang berlaku antara BOBBY(along),WAWA(yana) dan ISMAD (angah) dalam menjalankan perniagaan gerai burger.manakala WAWA tidak lagi bekerja dengan NADIA dan menjalankan perniagaan multi level.pelbagai usaha di lakukan oleh mereka untuk mengatasi masalah yang berlaku,adakah ADNAN,NADIA,BOBBY & WAWA dapat mengatasi masalah yang melanda mereka? saksikan nya di pawagam pada 23 februari 2012.ianya akan membuatkan anda ketawa sampai keluar pawagam.











No comments:

Post a Comment