Friday 5 July 2013

SE7EN & SANGCHU DI DAKWA PERGI RUMAH URUT


Laporan awal mengenai Se7en dan Sangchu didakwa masuk rumah urut 'dewasa' ketika dalam perkhidmatan tentera yang dikesan wartawan lokasi program baru SBS Scene 21 baru lalu, mengundang kontroversi dan persoalan kepada media tempatan serta orang awam mengenai perincian undang-undang tentera terhadap tentera selebriti.

Selepas berita itu mula tersebar, beberapa wakil dari Kementerian Pertahanan Kebangsaan melaporkan, Se7en dan Sangchu sudah disoal siasat pihak tentera dan satu kenyataan rasmi berhubung isu itu akan dikeluarkan dalam masa terdekat.


Beberapa media tempatan turut melaporkan, Kim Kwan Jin, Menteri Pertahanan Kebangsaan turut mengeluarkan arahan supaya satu siasatan segera dilakukan berhubung kontroversi itu.

Antara laporan itu, Oh My News dan Herald News mendakwa Sangchu sudah disoal siasat sebelum siaran Scene 21. Sangchu dalam kenyataannya berkata, Se7en ialah pegawai mudanya dan tidak melakukan kesalahan. Sebaliknya Sangchu berjanji akan bertanggung jawab sebagai pegawai senior.

No comments:

Post a Comment