Sunday 7 July 2013

NURUL & ERIC BAKAL DAPAT ANAK LELAKI


Penyanyi Noorul Huda Abdul Wahab atau lebih dikenali sebagai Nurul wahab mengakui teruja apabila mendapat tahu bakal menimang cahaya mata lelaki pada Oktober depan.

Nurul, 36, berkata, dia memang berharap agar dikurniakan seorang anak lelaki sebagai pelengkap kehidupan rumah tangganya bersama Eric Daniel Depp, 48.

"Saya baru diberitahu bayi dalam kandungan adalah bayi lelaki dan Alhamdulillah saya gembira sangat.

"Saya memang mengharapkan untuk mendapat bayi lelaki sebagai pelengkap keluarga kami," katanya ketika ditemui pada pertandingan akhir Ceria Popstar, di sini, Ahad.

Tambah Nurul, anak pertama hasil perkongsian hidup bersama komposer Ajai, Ayu Nazirah yang kini sudah berusia 15 tahun bertindak menjadi penjaganya sepanjang mengandung.

"Ayu sangat gembira nak dapat adik, dia yang banyak jaga saya di rumah. Kalau apa sahaja saya tidak buat dia akan membebel," katanya.

Tambah Nurul, dia juga sudah membeli barang keperluan bayi sebagai persediaan awal.

"Memang orang kata tidak elok kalau beli awak-awal barang bayi, tapi sekarang sudah masuk enam bulan mungkin sudah boleh beli sikit-sikit.

"Lepas dapat tahu bayi lelaki saya tidak terlalu ghairah membeli kerana barang bayi lelaki tidak banyak pilihan seperti bayi perempuan," katanya.

Sementara itu, Nurul berkata, dia akan bercuti ke rumah mertuanya di Perancis pada Isnin ini selama sebulan dan menyambut Hari Raya Aidilfitri di sana.

"Saya sengaja bercuti dan kesempatan itu juga saya ambil untuk belajar bahasa Perancis dan mempraktikkan di sana.

"Kalau di Malaysia sudah beberapa kali saya ambil kelas tetapi tidak dipraktikkan hingga terlupa," katanya.

Nurul dan Depp yang merupakan perunding kesihatan warganegara Perancis telah mendirikan rumah tangga pada 6 Jun 2012.

Penyanyi itu juga mempunyai seorang anak perempuan bernama Ayu Nazirah, 15, hasil hubungan dengan suami pertama, penyanyi dan komposer, Ajai.

No comments:

Post a Comment