Wednesday 16 November 2011

kolobarasi AMY-HAZAMA dalam SIMETRI





kelahiran single terbaru "dua era" berbeza nurkilan komposer Audi mok serta lirik oleh zol firdhaus hadauan yng berjudul SIMETRI berjaya menggabungkan 1 kolobrasi hebat di antara HAZAMA juara akademi fantasia 9 bersama bekas pengetuanya AMY SEARCH.

menurut HAZAMA,beliau begitu teruja sekali dengan penghasilan album ini kerana berpeluang untuk bergabung tenaga dalam projek kahas ini memandangkan AMY SEARCH merupakan idolanya sejak kecil lagi."apapun,terima kasih kepada pihak ASTRO memberikan peluang kepada saya untuk merealisasikan impian terpendam di jiwa saya.malah sehingga hari ini pun ,saya (hazama) masih segan dengan abg amy search yang banyak memberi tunjuk ajar.

manakala AMY pula berkata,potensi serta semangat yang ada pada hazama seolah olah mengembalikan nostalgia pembabitan awalnya di bidang nyayian,berganding dengan bakat baru ini sesuatu yang begitu "excited" buat saya.maklumlah dah lama tak buat muzik video.

bagi amy mahupun hazama,keduanya tetap mengharapkan agar para peminat dapat terus menyokong lagu SIMETRI ini sebagai satu usaha yang mampu mencipta fenomena dalam industri muzik malaysia 

No comments:

Post a Comment