Thursday 24 November 2011

FILEM : MAEL LAMBUNG TANPA ACAI



MAEL LAMBUNG filem arahan ahmad idham yang sedang menjalani pengambaran di khabarkan bahawa watak ACAI yang sinonim dengan watak MAEL LAMBUNG yang di lakonkan oleh JOHAN tidak di masukkan dalam filem tersebut.ada yang beranggapan ibarat JOZAN tanpa JOHAN....

bagi pengarah filem tersebut Ahmad Idham beliau tidak sama sekali berniat untuk menyisihkan JOHAN dengan tidak memasukan watak ACAI dalam filem "MAEL LAMBUNG" dengan meletakkan ZIZAN sekali lagi sebagai watak utama.

Walau bagaimana pun ujar Ahmad idham dia sudah merancang untuk mengangkat watak ACAI dalam filem terbitan beliau di masa hadapan,kerana beliau sudah lama merancang bersama sama ZIZAN bagi menghasilkan filem ini terlebih dahulu.

Kata nya lagi..tidak mustahil bahawa beliau akan menghasilkan filem khas menceritakan watak khas untuk watak ACAI pulak sebelum muncul filem "MAEL LAMBUNG VS ACAI".

Bagi peminat - peminat jozan yang beratus ribu pasti mengharap kan filem "MAEL LAMBUNG VS ACAI" akan memasuki layar perak.sama sama kita nantikan!!!!!

"MAEL LAMBUNG" bakal di bintangi oleh : zizan,juliana evan,sallehudin tai & pelakon daripada singapura shenty feliziana


No comments:

Post a Comment